Lite om skoldagen

 Holu *vinka nitton gånger*


Mjo, dagens rubriker kommre att vara med start av " lite om" och så vad det handlar om.
Grejjen är den att jag inte har någon bra rubriker inne i huvudet nu..
Det mesta går åt till www.dikta.se där jag faktiskt blivit ganska aktiv (y)

Öh.. jo, lite om skoldagen då.
, till att börja med så gick jag och Norea inte ifrån Amanda när hon gick in på toan
för att sätta upp sitt hår. ^-^
För det andra så var det inte sorgligt alls när damen på filmen (som 8;orna började
se i .. äsch, kommer inte ihåg :3) dog.
Hon var överviktig (x 300 , den stackarn) och så gick hon upp för trappan.
Sen dog hon i sängen .
- av överansträgning?
Knappast! Hon kunde ju gå in i polishuset, skrika på polis-snubbarna att de skulle
hämta Arnie (hennes ena son som är handikappad) och så tillbaka igen.
Och det här handlade bara om tio trappsteg.

Sen.. så hände det väl inte så mycket.
Förutom att bildlektionen var ganska trist, vi håller på att måla affischer och
min blir (inte helt oväntat) mer muppad än en apa med åtta armar.

Och så forstatta Martin kalla mig Hippie-Hanna, och Jepser sa Cool-Hanna, så
alla fattar väl vad det betyder? ;)
Just det;
Jag är bäst!
Haha, eller hur!? (;

Eh.. sen gick jag tillsammans med dem på väg hem från skolan, de skulle till bussen
vid konsum och .. ja.. de ville gå med mig o.o



Ikväll blir det drillning, samt föräldrarmöte.
Undrar om jag ska vara med på det.. :3
I alla fall, så kommer det bli ganska kul på tattoot på lördag (y)
Var?
Haha, det säger jag inte :*

Kommentarer
Namnet, bitte Anonym

haha, jag tyckte det var skitsorgligt när hon dog, gråtade ju nästan "/ fast gråter väldigt lätt till film xd

tänkte ¨kolla den där designabloggen grejen nnu :P sees imon :) <3

2009-08-27 @ 20:44:57

Din kommentar

Namn:
Kom ihåg mig! 8]

mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0