Sexiga grisar

Hej! *vinka nio gånger*

Idag hade vi två "riktiga" lektioner, dvs matte och svenska.
Och nu ett meddelande som egentligen ingen bryr sig om;
JAG FICK INTE HELEN PÅ MATTEN!! *happy dance*

Men sen är det synd om Amanda, Molly och Felicia (och
några fler, förstås) som fick henne.. ):
Satt jämte Emelie på mattelektionen, längst fram
eftersom platserna där bak var upptagna, och eftersom
vi inte pratade så kom jag 36 upg. frammåt. o.o
Men sen så är det 99 till diagnosen, så räkna med att
jag kommer å klaga framöver.. ._.'

På svenskan var vi indelade i två grupper;
en negativ och en positiv.
Från början var jag en negativ, och skulle hitta
på negativa saker som grisar. :<
Jag fick fram fyra på en minut;
• Luktar illa
• Tunga
• Deras "skrik" >__<
• Sticksiga (min gris som JAG klappade var i alla fall det o.x)

Och Borka, our lärare, frågade mig om något negativt.
"Sticksiga", svarade jag då.
"Sexiga?" blev Borkas svar och alla började gråta.
En illröd Hana mumlade fram;
"nej, sticksiga.."

Det var pinsamt, faktiskt.. x.X

Nu är jag i alla fall hemma och försöker fixa min blogg..
Har "fixat" fram tre nya saker;
• iPod med lite najs låtar (:
• En klocka som du ser till höger, rosa.
• En sådan där avslutnings-mojjs som ni kan se där nere *peka*

Kommentera gärna! :D

Senare blir det drill med Amanda.. 8]

Kommentarer
Namnet, bitte norea♥

2009-08-21 @ 17:17:14
Namnet, bitte norea♥

Haha, de var kul!!

2009-08-21 @ 17:17:31
Din bloggadress, http://noreabjerde.blogg.se/
Namnet, bitte amanda♥

ehm hanna, du har gjort massa fel.. ;/

För det första så har du ändrat meny texterna till vitt, så man ser inte vad det står..? ;o

och sen så har du ju satt din "hejdå" bild nedanför inlägget? Du ska ju ha det I inlägget?

Varför har du ändrat ihuvud taget??



.amanda

2009-08-22 @ 18:54:27
Din bloggadress, http://jagamanda.blogg.se/

Din kommentar

Namn:
Kom ihåg mig! 8]

mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0