Bra jobbat, Madde! :D från 1 sep

Hälo *vinka tjugotre gånger*

Jo, eftersom det hänt så mycket idag, tänkte
jag bara berätta lite om idrotten, eftersom jag håller på med en massa annat..
(;

I alla fall, så skulle vi springa 3 km idag på gympan.
Jag, Amanda, Norea, Madde och Sara sprang tillsammans (nästan hela tiden i
alla fall), och såklart så skulle vi springa fel. -.-
Madde och jag sprang, för Madde hade ont i magen (?).. Men det gjorde inte mig
något, för då fick jag ju vila lite.. *lat*

När vi kom fram;
Någon av oss; Vi sprang fel, så det blev säkert typ.. 17 km eller något!
Hanna; Ja, just det! Och då får du dela vår tid med 17, eller något, och så blir det typ..
nytt världsrekord eller något..
Stefan; Ja.. hahahaa, visst. Men ärligt, så finns det mycket höga förväntningar på
8A till skoljoggen det här året. Så i mål vill jag att det bara säger "tjooh" när ni springer förbi.
Vi: eh.. ah, visst.. O.O

Sen kommer Henry och säger;
- Nu kör vi fotboll, du får vara turkos.
Norea; det är grönt, faktiskt.
Henry; Hehe.. ah, visst. och du är också turkos.
*suck*

Ja.. så var vår gympa lektion.. !


ps. jag vet att det tagit lång tid, men nu kommer det (troligtvis) flera blogginlägg på rad!
t-j-i-h-o-o-o-o ._.


Kommentarer

Din kommentar

Namn:
Kom ihåg mig! 8]

mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0