Första steget mot bättre kondition!, 2/9-09

Heij *vinka tjugofem gånger*

Jo, ni vet att jag länge ha snackat om att jag ska
ut och springa

Nå, denna dag tog jag, äntligen, på mig gympakläderna och gick ut
- fick dock ta en snabb vända in igen då jag behövde gå på toa

Aja, spåret jag sprang var/är 2,5 km långt, dessutom jag jag både
dit och sprang hem, så vi kan väl räkna med en 3 km?! (;
Dock sprang jag ju inte allt *lat*
Eh, vem skrev det? *se sig omkring*
Nej, nej.. det fanns väldigt intressanta saker att kolla på,
kor tillexempel.
Sen krånglade mobilen lite, och då fick jag stanna också :3

Anledningen till varför jag sprang (hela) vägen hem var den att jag
hade kommit igång och det kändes onödigt att sluta då.. o.o

Mm.. så jag har varit hurtig denna dag! :D *stolt*


Kommentarer
Namnet, bitte madde :)

haha, hanna är duktig :)



aa, simons va rolig med, den glömde jag o skriva :)

2009-09-03 @ 19:15:27
Din bloggadress, http://mmaaddeeii.blogg.se/
Namnet, bitte norea♥

Alltså du har blivit väldigt dålig på att kommentera igen =/

Du måste kolla på den bildeen jag la upp på dej, den är jöttefin. Bli bättre på kommentarerna hanna <33 Norea

2009-09-07 @ 21:59:20
Din bloggadress, http://noreabjerde.blogg.se/

Din kommentar

Namn:
Kom ihåg mig! 8]

mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0