Min mobil..

Tjosan! *vinka förtionio gånger*
, sista gången jag får skriva så, passade på.. cx

Jo, jag ville bara låta er få en inblick i hur glad jag är åt min mobil idag!
Yes, you can put it in your 'carebox' if you want ^_^

Btw, så gick jag (som vanligt) till skolan idag och så lyssnade jag på musik
i mobilen.

Det var ordentligt najs, för den spelade mina favoritlåtar hela tiden! 8D
, så jag var på jättebra humör när jag kom till skolan!
Sen kom jag på att vi skulle ha Helen på So.. :U
- inte kul!

Kommentarer
Namnet, bitte norea♥

Ska jag but it in my carebox HAHA! but! hahaha!

Okej det var ju kul.. -.-^^

Sv: Smart hanna ;)

2009-09-28 @ 20:46:06
Din bloggadress, http://noreabjerde.blogg.se/

Din kommentar

Namn:
Kom ihåg mig! 8]

mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0