Skoljoggen

Tjenare sötnosar! *vinka trettiotvå gånger*

Usch, nu känns det som om jag börjar få slut på vettiga hälsningsfraser.. Kan ju verkligen inte skriva samma sak hela tiden! Det är ju bara sååå Missextra liksom Cx
I varje fall.. har ni några förslag på hälsningsfraser jag kan använda?
Det skulle verkligen sitta jättefint just nu!! (y)

I varje fall, så hade vi Skoljoggen på vår skola idag.
Jag antar att alla känner till vilken denna högst onödiga grejj är, så
jag förklarar det inte närmare.
Vi springer i alla fall 3.2 km vilket verkligen är underbart. -.-'

Nä, men jag, Amanda & Norea gick snabbt istället, och det var trevligt..
Förresten Amanda, kom du på vem som skickat vilket sms sen? (;

Eh.. det hände väl inget mer sådär jätteintressant.. Jag höll på att snubbla
typ hela tiden och.. just det! Johanna Ekman kom först av tjejerna i åttan
- grattis till henne! 8D *applåd*
Jag vet inte hur det gick för Natta & c:o, men det kanske jag får reda på imorgon..
Håller er underrättade i sånna fall C8

Kommentarer

Din kommentar

Namn:
Kom ihåg mig! 8]

mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0