Fel hållplats, motion och kundvagn

*se menande på Kirrelirr <3*

Nåja, hej allesammans! *vinka tre gånger*

Dagen har varit ganska.. pinsam, kanske man kan säg..?!
Till att börja med, satt jag i pyjamas och såg helt drogad ut
när Filips kompis kom.. Skitbra, verkligen (y)
Sen kom jag på att det inte gjorde något, han är ju faktiskt en liiiiten
skit och jag är en stooor skit, eller större än honom i alla fall ^-^, så då gjorde det ingenting.

Sen, så skulle man åka buss in till A6, ensam.. tjihoo.. -.-'
, mamma ville att jag skulle se en jacka hon hittat,
(För er som inte vet så är A6 ett ganska stort köpcentrum.. ^-^)
Jag har åkt dit så himla många gånger, att jag bara kan skylla på
ett  e n o r m t hjärnsläpp (värre än dom jag brukar få) ._.
Klev av ett par hållplatser för tidigt, där den nya bussen inte skulle gå och
fick på så sätt halvspringa till den busshållplats jag skulle..
Sen ringde mamma, och jag sa att jag hade gått av vid fel busshållplats
och skyndade mig till den rätta. Hon sa okej, och bad mig ringa om en stund.
Äntligen framme!
Galen som jag är numera, ringde jag mamma och berättade att jag hann,
bussen skulle inte gå förns om fem minuter.
Och mamma sa; "Jag är påväg dit nu, hoppa inte på bussen"
Och jag, efter att samtalet avslutats; GAAAH! -.-'
Så.. sen hände väl inget speciellt, förutom att vi köpte en jacka till
mig som kostade omkring 1300 kr.. Dåligt samvete eller vad? ._.'

När vi skulle handla, hade jag bestämt mig för att hjälpa till.
Alltså tog jag melonen och gick iväg för att väga den.
Sen gick jag, till vad jag trodde, var våran vagn. Jag lade,
aningen förbryllad, märke till att vi faktiskt redan hade en melon..
Ändå scannade jag den, och lade ner den i matkassen.
Plötsligt ropade mamma;
"Eh, Hanna? Du kanske ska lägga den i rätt vagn?"
Piiiinsamt, eftersom jag skulle vara tvungen att scanna av melonen,
och jag inte visste vems vagn jag hade lagt den i.. o.o
Men, en liten farbror dök upp och han tyckte att det var roligt,
och så blev det inget mer med det..
Puh. >.<'

Så, nu har ni fått höra lite om ett par.. händelser i min
fullkomligt naturliga vardag,
undrar hur det går när skolan börjar.. *se orolig ut*

Aja, det får man oroa sig för sedan..

Tjholahoppsansej- tänka sig,
Hanna

Kommentarer
Namnet, bitte Kirren

HAHA 8D <3

2009-08-18 @ 21:40:31
Din bloggadress, http://kirrelirre.blogg.se/

Din kommentar

Namn:
Kom ihåg mig! 8]

mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0