Hemma, again ;D

Halu! *vinka en gång*

Jao, nu är man hemma igen..
Trevligt på ett sätt, lite tråkigt att vi kom hem så tidigt på ett annat (kom hem vid typ.. ett? o; )

Varje morgon har man fått gå upp halv sju, och sedan har man stått
och stirrat på en fotbollsplan.
Första dagen hade moiva och Norea shorts  - väldigt kallt. u:
Men sen hade jag chinos och jeans, så då blev det braigt ^-^ , men fortfarande lite kallt D:

Sista dagen, alltså idag, fick vi gå upp vid samma tid,
eller lite tidigare kanske..?!
, - kommer inte ihåg..
Aja, eh.. , killarna skulle spela en sådan där match där man antingen åker
ut eller stannar kvar i "tävlingen".
De förlorade, 4 - 0, inte kul. D:
När vi kom tillbaka till campingen och gick på toa så stod det
folk i pyjamas... *muttra*
Norea och jag fick hjälpa till med städningen av stugan bara för att vi
inte skulle se på någon mer match, surt.
Tog lite bilder på spelet, en del på Norea och Norea tog några på mig..
Tihi ^.^
Får se om jag lägger på några.. :D

Ny favoritlåt; If a song could get me you - Marit Larsen <3

Ha det bra, kommentera gärna 8)
/Hanna

PS. Lite hejja-ramsor som jag och Norea kom på;
• Smarta, snabba, snyggor, vi är ju myggor
• Smarta, snabba, fina, vi är ju biná
• Vita och röda, ni andra är ju störda
^-^

Kommentarer
Namnet, bitte Kirren

Whuuuut? är jag störd ? xD<3

2009-08-03 @ 10:06:16
Din bloggadress, http://kirrelirre.blogg.se/

Din kommentar

Namn:
Kom ihåg mig! 8]

mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0