Ursäkta mig, är ni snälla

Hej.. *vinka elva gånger*

Jag är ledsen att jag inte skrivit något inlägg,
men jag har.. har haft fullt upp så att säga.

Igår råkade jag ta bort säkert hälften av alla
koder i "stilmallen" och därför såg det lite..
udda ut.
Så då fick jag ta och göra om allting, och då såg
det ännu mer udda ut. >.<'
Jag orkade dock inte göra färdigt saken då, så jag
försöker fortfarande få till det.

Detta är anledningen till varför jag inte kommenterat
Amanda och Noreas bloggar.
,
bara så ni vet liksom.

Jag är inte klar än, men orkar inte lägga ner mer tid nu,
så ni får ursäkta.
Kommer dock skriva två, eller tre?, till inlägg så att ni får reda på
vad ni har missat (;

Så, vänta en stund, uppdatera and join it! :D

Kommentarer
Namnet, bitte norea♥

Går det bra?

2009-08-22 @ 19:25:10
Din bloggadress, http://noreabjerde.blogg.se/

Din kommentar

Namn:
Kom ihåg mig! 8]

mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0