Världsrekord och årstiderna

Hali, hallå! *vinka fyra gånger*

Ja, ni kan helt enkelt låtsas som att jag skrev det här igår,
alltså den 16 augusti.. ^_^

Mjo, angående Usain Bolt så är han helt .. jag vet inte hur man ska kunna
beskriva honom. Fantasisk? Omöjlig? Ett helgon?
Jag vet inte hur jag ska beskriva honom så att det blir rätt,
men otrolig är nog det närmaste jag kommer på.. `.´
9.58 är helt  o t r o l i g t , fatta hur sjuk det är att vi fick leva
samtidigt som han. Att vara med i samma lopp måste kännas
overkligt.
Tyson Gay sprang väldigt fint han också och när man tänker
på hans vänstra ljumskel så undrar man hur fort han hade
sprungit om han inte hade haft problem med den.. :3
Sen så ska jag vara ännu snällare och säga att Powell var
duktig han också. ^-^

När det gäller årstiderna så kan man faktiskt bli lite orolig..
.. För Filips del alltså.
Igår satt vi och åt middag, (konstigt, konstigt *.*) och så sa
mamma, den glädjedödaren :<, att sommarlovet snart är slut.
Och då kommer Filips, 12 år är han -.-', anmärktning och säger;
"Är det vår nu?"
En chokad familj stirrar på honom ett kort ögonblick innan mamma
säger;
"Ibland Filip, blir jag faktiskt lite orolig för din skull"
Hanna; *sucka och börja gå igenom årstiderna med Filip*

N
u har jag dessutom kommit på ett nytt smeknamn till honom;
Fille Ville - inget snille
Tjoh, då vet ni hur roligt jag har det.. .-.

Nu så ska jag hitta på något kul istället för att sitta här
och skriva något ingen läser x'3

Massa suckar,
Hanna

Kommentarer
Namnet, bitte amanda,

bra hanna, nu får du tamej sjutton ta och skriva lite på din blogg ;) :DD <33

kram

2009-08-17 @ 11:14:02
Din bloggadress, http://jagamanda.blogg.se/
Namnet, bitte Kirren

BOLT ÄR BÄST BÄST BÄST! Han är megacool 8D det grymaste var ju när han vann senaste OS D: när han visste att han skulle vinna. han är så grym <3

2009-08-18 @ 21:38:33
Din bloggadress, http://kirrelirre.blogg.se/
Namnet, bitte norea♥

Bolt är dopad <3

2009-08-22 @ 18:52:02
Din bloggadress, http://noreabjerde.blogg.se/

Din kommentar

Namn:
Kom ihåg mig! 8]

mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0