Vi kan kalla det för ett "mina deppiga stunder"

Helu *vinka sexton plus en gång till*


Jag läste just mina föregående inlägg och kom på det att det sista
kanske inte var särskilt .. uppmuntrande, om vi säger så.

Jag är ledsen att ni fick se det, men tänker ändå inte ta bort det,
för det var faktiskt min dag.

Jag kände mig knappt värd en ettöring och gick bara omkring och var
sur och grå, tills drillen..
- färden hem med Norea och hennes farmor fanns det inget negativt med <3

Men mjo, några till dystra inlägg kommer det säkert dyka upp här, absolut.

Let's kalla det
"Mina deppiga stunder"
,
rubriken kommer då lyda så och om ni inte vill bli deprimerade är det
kanske bäst om ni skiter i att läsa det,
okej?


Kommentarer

Din kommentar

Namn:
Kom ihåg mig! 8]

mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0