Dans ikväll!

Häj! *vinka trettiotre gånger*

Jo, på gamla tider kanske man skulle tro att jag, Hanna (en aning klantig Hanna),
skulle gå ut och dansa typ.. vals eller något när ett slött band spelar till.
Hana; OMG! O.O That's a big no-no!
Jag ska till Tabergs Missionskyrka och dansa street/hip-hop eller något sådant
med ett par trevliga flickor, bl.a Norea & Madde (:

Första gången, höll tummarna för mig att det går bra!

och inga 'lycka till' här tack, då kommer jag bara göra bort mig
och säga "tack" .. D:

Men kanske ett "Hoppas det går bra!" (;

Kommentarer
Namnet, bitte madde :)

Det går nog jättebra, och det kommer bli skitkul :)<3 ses ikväll

2009-09-23 @ 16:45:15
Din bloggadress, http://mmaaddeeii.blogg.se/
Namnet, bitte Stina

Sv: Jag gillar inte deras engelska heller:D

Vilken söt "signatur" bild du har :)

Alltså den i slutet av inläggen.

Kramar

2009-09-23 @ 17:06:44
Din bloggadress, http://spinnin.blogg.se/

Din kommentar

Namn:
Kom ihåg mig! 8]

mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0