En liten annan sak?!

Tjosan! *vinka förtioen gånger*
, - nu kunde jag bara inte stå emot.. xD

I alla fall, så tänkte jag nu berätta om "en liten annan sak",
jag funderar nämligen på att göra en header, men jag tvekar
eftersom det gick sådär förra gången.. :3

En sak som hade varit rolig, var om ni andra skulle kunna
få ha ett finger med i planen om hur headen skulle se ut!

Som vilka bilder det skulle vara och färg, och ifall det skulle
stå någonting extra på den.
Men alltså.. det är kanske inte så många som läser min blogg,
men ni som gör det..

.. skulle ni vilja hjälpa mig?? 8D

Kommentarer
Namnet, bitte cornelia

sv; Jo lila är nice (:

Du kan ta turkos, det är fint!

2009-09-25 @ 18:32:55
Din bloggadress, http://crnelia.blogg.se/

Din kommentar

Namn:
Kom ihåg mig! 8]

mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0