Anonym?

Häj *vinka tjugotvå gånger*

Ja, ni undrar säkert samma sak som jag;
Vem är Anonym?

Det håller på att äta upp mig inombords av nyfikenhet..
nä, okej.. kanske inte men.. nästan ?! :q
okej, nä.

Men i alla fall, så är jag nyfiken.
Det verkar vara någon från klassen, och jag tror
att jag vet vem det är, men eftersom det står "anonym" så kan jag
ju inte veta.. eller hur?! o.o

I vilket fall, så skulle jag uppskatta om denne Anonyma filur berättade vem hon var.

JAG DÖR AV NYFiKENHET iNOMBORDS
- nä, okej.. kanske inte. Men nästan ^_^

Kommentarer
Namnet, bitte madde :)

jaa, det ä klart jag skämtar om anita o martin :P

skerv de sämsta typ xd <3 ses imon :)

2009-08-30 @ 18:34:56
Din bloggadress, http://mmaaddeeii.blogg.se/

Din kommentar

Namn:
Kom ihåg mig! 8]

mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0