Dagens klädsel

Tjuh *vinka tjugo plus en gång*

Mjo, ang. dagens klädsel så var det väl något.. speciellt över det.
Ni som fick se det anmärkte kanske att jag använde thights,
vilket inte sker så ofta.
Dessutom hade jag inte kjol på mig, utan bara en (stor) skjorta
och ett (vääldigt stort) linne.

Klädseln blev lite inspirerad av låtarna jag lyssna på i morse;
Stand up Comedy - U2
X&Y - Coldplay
For Reason Unknow - The Killers
I'm good, I'm gone - Lykke Li

- hur jag fick ihop detta?
Jo, jag blandade helt enkelt allting och tog det som kändes rätt.

Enda kruxet var det att Nore hatar när ben "guppar", och det gör mina.
Jämt, och 24/7
, så hon borde stört ihjäl sig idag.


Kommentarer
Namnet, bitte Anonym

tyckte det var skitsnyggt, va du hade på dig idag :)



visst va det skitgott :) det tyckte ju martin med xd<3



han heter martin läraren va? :S <3

2009-08-28 @ 17:36:35
Namnet, bitte madde

halloj, jag igen xd

såg inte att du hade lagt ut mig som länk, elr vad man säger .. gör det på min blogg me, till din asså :) bara så du vet <3 hoppas du fattade nåt v vad jag skrev :D

2009-08-29 @ 09:11:43
Din bloggadress, http://www.mmaaddeeii.bllogg.se
Namnet, bitte norea♥

Haha dina lår guppar inte

2009-08-29 @ 10:13:38
Din bloggadress, http://noreabjerde.blogg.se/

Din kommentar

Namn:
Kom ihåg mig! 8]

mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0