Gårdagen

Tjooo! *vinka tolv gånger*

Nu när jag tänker på vad som hände igår, så blev jag faktiskt mycket gladare.
Kanske det beror på att det var en sådan toppen dag? ;)

För det första, så hade vi ett "trevligt" samtal på lunchen.
Okej, okej .. trevligt kanske var lite konstigt formulerat.
, - men roligt då?
Jo, roligt passar nog mer. o.o

Sista "lektionen" skulle vi egentligen gå ut i skogen och gå vilse,
men eftersom det var risk för regn så såg vi på film i stället
- Who's eating Gilbert.. någonting.
Jätte tråkig och mysko är mina två förklaringar till den.
Vi såg inte klart på hela (då hade jag somnat) men det vi fick
se handlade om;
• Gilberts tjocka mamma
• Gilberts bror som var handikappad
• och lite till
Jag satt och gäspade hela tiden ._.

Sen, när jag skulle gå hem, så ropade någon
"Hanna!"
, antingen var det Carro eller så var det Madde.
I alla fall så ville Madde ta sällskap med mig,
eftersom hon skulle ner till bussen.
Det var mycket trevligt! (:

När jag kom hem, blev jag (konstigt nog) sugen på
godis. Därför tog jag, med all rätt, och sökte igenom
Filips lådor.
Det visade sig att han hade en öppnad påse dödskallar
och .. eh.. ah, nu fattar säkert resten (;

Sen så åt vi kräftor, det var gott ^_^

hinner inte skriva mer idag, tyvärr .. o.o

Kommentarer

Din kommentar

Namn:
Kom ihåg mig! 8]

mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0