Lite om gårdagen

Hallo *vinka arton gånger*

Mm, hade tänkt berätta lite om gårdagen, men så kollade jag på Maddes blogg,
och upptäckte att hon redan hade skrivit om den..
Gå in där och kolla istället! ;D


men en sak hade hon missat (kanske för att hon inte var med på den lektionen..? :3)
var tyskan.
Det var riktigt roligt, faktiskt.
Sitter jämte Julia, och bakom Simon och Martin
- då kan det ju faktiskt inte bli annat än roligt, eller hur? :9

I varje fall, så tror jag att Martin kom fram till att jag var en em-o
och att Simon tyckte att jag var en cool hippie och att jag skulle skaffa
rasta flätor.
Martin "kladdade" fina på Julias block, så då vet man ju vad hon tänker om honom (a) <3

Sen har det väl inte hänt så mycket mer..
Har gjort färdigt mina läxor, och läst ut en bok..
men det var inte så bra, för jag ville att den skulle räcka längre. :3

I skolan läser jag en Anne Holt (deckare) , och titeln är Död joker, eller något sådant..
Hoppas den är bra..!

Kommentarer

Din kommentar

Namn:
Kom ihåg mig! 8]

mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0