Lördag 22 augusti - 09

Hälo *vinka tretton gånger*

Mjo, ska vi helt enkelt låtsas att det är den 22 augusti just nu,
bara för att jag har varit aningen dålig på att skriva vad som hände
den dagen.

Mjo, först så var det drillning inne i staden, och förutom det att
Nina (min mattelärare & förestånds-mojj-mojj) kom och kollade
med sitt tjejgäng, så hände det inget märkvärdigt.
Eller, genomvändnings-tjongen gick ganska bra för min del.. :D (<-- jag x3)

Men sen åkte hela familjen Johansson till Lager 157,
mina öron blöder. :3
Förklaring; min lillebror fattar inte vad ; Håll tyst!!, betyder. -.-'
Men i alla fall, så köptes det en svart kofta och två trosor för min del,
och så lite byxor för herr Pratkvarn. (:
Men det fanns mycket mer fina grejjer, aber inget som passade särskilt bra ):
(De flesta storlekar var nämligen i 38 -.-')

Sen så.. eh.. åt vi kräftor även denna kväll eftersom vi
inte orkade 2 kg igår :<

Kommentarer

Din kommentar

Namn:
Kom ihåg mig! 8]

mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0