Måndag, kära måndag

Tjo! *vinka femton gånger*

Idag hade vi vår första "riktiga" skoldag.
Dock började vi med samhällskunskapen med Helen, så ingen
var väl så värst pigg på det.  ._.'

Eh.. själva skoldagen var väl inte så jätteinstressant
att berätta om.. ehm.. det hade hänt något med Erika som verkade
lite sorgligt, men .. det pratar vi inte om tycker jag. o.o

Men innan teknik och musik lektionerna, så var Madde och jag sugna
på samma sak;
Kaksmet! 8D
, speciellt choklad.. *drömmande uttryck*
Mjo, så vi "bestämde" att vi skulle baka när vi kom hem (;

Efter skolan följde Norea med mig, så .. vi bakade och
hade massa skojj helt enkelt (:
Hon försökte mäta mig med en måttstock, men jag ville inte så..
jag hoppade runt huset samtidigt som jag försökte föra ett samtal med
min farfar.. ,
- det gick väl sådär ;D

Redan denna första dag, så har vi fått två läxor ;
• Matte
• Samhällskunskap
-.-'

Nåja, när man sitter här och bloggar och lyssnar på Anna Therheim's
"Shorline" så känns det faktiskt helt okej.. (;

Kommentarer

Din kommentar

Namn:
Kom ihåg mig! 8]

mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0