Ögon.

Tjoh *vinka sex gånger*

Okej, jag medger att jag inte kom på något roligare att göra.
Nåja, då får man ju ta och skriva här istället. :3

Ögon
Jag gillar ögon, ska jag beskriva en person, är det
oftast ögonen jag lägger ner mest intresse på.

Kanske är det för att ögonen är så mycket mer levande
än ex. öra och näsa?

Ber du mig förklara hur en person ser ut, säger
jag alltid ögonfärgen före hårfärgen, även fast
det oftast är hårfärgen som syns mest.
Ska jag skriva, brukar jag dock alltid skriva hårfärgen före, men
det är bara för att .. äsch, jag vet inte riktigt varför jag gör det.
Det blir bara så.
Jag gillar faktiskt mina ögon lite, även fast de har så vanlig färg och
är lite olika stora..
Men Norea och Amanda säger att det inte märks, så jag ska väl
sluta tjata om det.
Men ändå, Siebanns har ovanligt skarp syn i sådanna fall,
eller så vill han bara trycka ner mig. -.-'
I vilket fall som helst, lyckas han inte något vidare ..
Så Ha-Ha på dig, din fisk :<







- mitt hår ser mörkt ut där..

Ni får ursäskta att alla ögonbilder är på mig,
har inga andra :3

Kommentarer

Din kommentar

Namn:
Kom ihåg mig! 8]

mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0