Skolstart

Haij! *vinka åtta gånger*

Mm, idag var det första dagen i skolan.. p.q

Jag ska inte tråka ut er med alla detaljer, men här kommer lite punkter.. :)

• Christer Fisköga (vår rektor) höll "tal" om att skolan är här igen och
blablabla.. ._. *intresse klubben noterar* Sen drog han sina fyra
punkter som han står och tjatar om så fort han får tillfälle.
Dessa fyra är;
Rätt tid,
rätt plats,
rätt utrustning
och rätt inställning

Jojo, jag kan dra dem i sömnen nu förstår ni :3

• Annika och kuratorn drar en vääääldigt fin *host* powerpoint om
hur man ska behandla varandra osv. Det var så intressant att minst
hälften satt och gäspade.

• Massa prat i klassrummet

• Lunch tsm Amanda, Norea och Molly.

• Massa mer prat i klassrummet

• SLUUUUT! 8D

Mm, så har min dag varit serru.. 8]

Puss på näsan,
Hanna

Kommentarer
Namnet, bitte norea♥

Jaså du, min med typ ;)

<3

2009-08-19 @ 17:50:07
Din bloggadress, http://noreabjerde.blogg.se/

Din kommentar

Namn:
Kom ihåg mig! 8]

mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0