Snodde från Amanda ^-^

Hej, hej! *vinka fem gånger*

Nu har jag varit lite elak och snott en sak .. :<
Men eftersom jag också är med så tycker jag att jag har
rätt till att.. eh, ja.. kanske inte sno direkt, men.. aja..
Nu gjorde jag det ändå. ^_^

Aber, jag skriver lite egen förtext.. (a)

I lördags så drillade jag, samt en massa andra (som Amanda
och Annie (; ) , inne i staden.
Det var ganska kul faktiskt, en kille var ute på sin svensexa och
.. eh, haha!.. han hade gula thigts, en näbb, en tröjja med lite dun
på och så en ögonbindel.. När vi kom marcherande [:3] så skickade
de ut den stackarn mitt ibland oss. Haha, musikkåren gjorde det inte
lätt för honom.. ._.'

I alla fall, så gick jag, Amanda, Anna och Lovia på ett matställe
som kallas för Kaffebönan.
Anna beställde paj, men vi andra ville ha tacos..


Lovisa: Jag  vill inte ha någon köttfärs till min..
Anstäld:
(ser frågande på henne) Ingen köttfärs till tacos?
Lovisa: Jag gillar inte det,
Anstäld: okej, då tar vi bort det.

Amanda: jag vill inte ha någon sallad på min..
Anstäld: Nehe? ingen sallad ?
(ser frågande på mig)
Amanda: Nej, precis! Eller vad är det för sallad?
Anstäld: Ehm, grönsallad, rödlök, majs ...
Amanda: Jaha, men ta bara bort löken då.
Anstäld: Vill du ha all annan sallad, utom lök?
Amanda: Ja precis.
Anstäld: Så, sallad utan lök?
Amanda: Ja!

Hanna: Jag ska ha samma som hon innan, fast utan majs..
Anstäld: Ska du ha rödlök, och all annan sallad, fast utan majs?
Hanna: Ja, jag vill ha all sallad, men ingen majs.
Anstäld: Ingen majs, men all annan sallad.
Hanna: Japp.

Anstäld: Detta blir inte roligt för kocken!



Haha, det var roligt .. O.O

,
Hanna - flickan som inte gillar majs ^_^

Kommentarer

Din kommentar

Namn:
Kom ihåg mig! 8]

mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0