Dags att packa..

Hejhej!

Nu är det dags att påbörja packningen inför resan till Helsingborg imorgon..
Ska åka dit eftersom min lillebror, Filip, ska vara med i någon himla fotbollscup. -.-'
Aja, eftersom Amanda och Norea ska med så kan jag nog leva med et.. ^-^

Min packning består utav:
• 1 par ljusa chinos
• 1 par svarta jeans
• 2 olika par shorts; korallrosa och i jeans
• Mjukisbyxor, mörkblå (och alldeles förstora ^-^)
• 2 olika linnen; svart och blåvitt randigt..
• Mjukiströja, mörkblå (och alldeles för stor..)
• 1 tunn tröja
• 3 koftor (bara för att jag inte kan bestämma mig för vilja jag ska ha [a]) ; en grå, en blå och en blåblå
• 3 T-shirts; en med ränder, en med sunbrillors ^.^ och en med en giraff på
• Strumpor
• Lite trosor och BH;ar..
• Crocs-skor, svarta ^^
C o n v e r s e <33333 (a)
• 1 pyjamas, bestående av en gammal TinTin T-shirt som är mycket, mycket stort samt ett par gulliga shorts ^-^
• Och så en massa, massa annat.. :3

Btw, så sitter jag och lyssnar på P3 och The Cardigans och en massa andra trevliga artister/grupper. 8]

Kommentarer

Din kommentar

Namn:
Kom ihåg mig! 8]

mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0