Back.. again?

Hejhejhejhej *vinka sextiofyra gånger*

Nu har jag återvänt från en smärre offline-period, men har bestämt mig för att inte få ett sådant där ryck där jag lägger in 4 inlägg per dag,
utan jag ska försöka spara mig lite så att jag inte får ännu en offline-period.
Jag har kommit på det att antingen är jag jätteaktiv eller så är jag super offline,
men jag vill ha ett medel.
Snart kommer jag även starta upp en ny blogg med lilla Kirren

Funderar även på att göra om här lite.. försöka skaffa en header och kanske få en lite mer samlad blogg
+ fixa en iPod!

Hm.. aja, vi får se hur det blir med den saken,
det är ganska mycket i skolan nu och så.. :3

Kommentarer
Namnet, bitte norea

Ja röstar utan iPod, det är ju trevlit och så men om man lyssnar på spotify så är det så irriterande när det startar nåt himla WAWWWWWAAOOOOO! du vet..



Det var min åsikt;) ^^

2009-10-21 @ 18:01:21
Din bloggadress, http://noreabjerde.blogg.se/

Din kommentar

Namn:
Kom ihåg mig! 8]

mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0