Ginatricot.se

Tjenixen! *vinka trettiofem gånger*

Ja, nu har jag snart gett upp helt på försök med hälsningsfraser!
, när jag kollade på mina blogginlägg såg jag att jag hade använt häj en massa gånger,
så nu får jag verkligen inte använda den på ett tag! >:

I varje fall, så var jag inne och kollade på Gina's hemsida.
Hittade en del saker jag skulle kunna tänka mig! (:

• Bla en kofta i något stickat format för 199;-,
• en vit tröja med svarta ränder (långa armar) för 149;-,
• en svart tröja med vita ränder (korta armar.. tror jag) för 149;-,
• en t-shirt med trycken BLACK skrivet med svart backgrund och vit text och ordet WHITE skrivet med svart text • (själva tröjan är huvudsakligen är vit) för 99;-, 
• ett par ganska ljusa jeans (ej tajta) för 499;-, en jättegullig klänning med blommigt tyg och svart för 249;- (jag vet, det är otroligt att jag hittat en klänning! :D),
• ett grått linne med texten YEAH! skrivet på för 149;-,
• en "svamp"mössa i färgen mörkblått (eller rött, har inte bestämt mig..) för 59;-



Funderar dock fortfarande på en svart&vitrandig tröja som jag såg i onsdags tillsammans med Asta och Norea..
får se hur det blir med den! (;


Kommentarer
Namnet, bitte Sara

Haha, är det inte jobbigt att skriva Vinka trettiohundra gånger xD? :D

2009-09-23 @ 18:46:52
Din bloggadress, http://mrsmoony.blogg.se/

Din kommentar

Namn:
Kom ihåg mig! 8]

mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0