VG, VG+ & MVG ^^

Tjäna! *vinka femtiofem gånger*

Nu så känner jag mig faktiskt riktigt nöjd med mina bedrifter i skolan
*se överraskad ut*

Föregående vecka hade vi tre prov, vilket förvisso var hemskt
- men nu har jag/vi (alla andra i klassen x]) fått reda på resultaten.

Jag vet inte alla de andras, men mina vet jag! *happy face*

Ma prov; VG
Historia prov; MVG
Engelska prov; VG+

Nöjd, eller vad?  8D
Visst, visst.. en del där ute kanske gråter sig till sömns för att de inte fick MVG,
men jag är inte en av dem pg.a detta faktum;
Jag är lika smart som en inlagd sill och förväntade mig G på både engelska och matte,
men ett VG på historian.

Sen har jag en liiiten föraning om att jag kommer få ett bra betyg på min reccension som jag skrev på
svenskan, eftersom Borka (vår lärares efternamn) använde den för att visa någon/några andra klass/er.
*stolt som en struts*

Tja.. det var väl dig,
vågar du berätta hur det går för dig i skolan? *utmanande tonfall*

Kommentarer
Namnet, bitte madde :)

hanna är en inlagd sill :)

hihi, det tyckte jag var kul,

skitbra betyg, o svenska grejen är nog jättebra med :) <3

2009-10-01 @ 18:43:12
Din bloggadress, http://mmaaddeeii.blogg.se/
Namnet, bitte norea

haha vadå brag ? ;)

2010-11-23 @ 20:56:44
Din bloggadress, http://hosnorea.tumblr.com

Din kommentar

Namn:
Kom ihåg mig! 8]

mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0